تابستان سال جاری بین 70 تا 75 درصد اقامتگاه های استان زنجان پر شد

به گزارش اخبار ورزشی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تابستان سال جاری بین 70 تا 75 درصد اقامتگاه های استان زنجان پر شد.

تابستان سال جاری بین 70 تا 75 درصد اقامتگاه های استان زنجان پر شد

مهدی باقری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان به استقبال بی سابقه گردشگران و مسافران از جاذبه های شهر زنجان در تابستان سال جاری اشاره نمود و افزود: این شرایط نوید بخش رونق گردشگری زنجان است.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه در این حوزه، تغییر ذائقه گردشگری است به طوری که مسافران واقع در جنوب کشور، استانهای شمال غرب را برای تردد و سیاحت خود انتخاب نموده اند.

این مسئول ادامه داد: طی تابستان سال جاری نیز بیشترین حضور گردشگران در اقامتگاه های شهر زنجان به استانهای کرمان، بوشهر، یزد و خوزستان اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه یکی از علل حضور این گردشگران آب و هوای خاص و خنک منطقه شمال غرب به ویژه شهر زنجان است، گفت: گردشگران در منطقه ها شمال غرب استانهایی نظیر قروین، زنجان و آذربایجان غربی را برای گردش و سفر مد نظر قرار داده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد: همین موضوع موجب شد حداقل حضور گردشگران به یک روز و حداکثر به 2 روز برسد که این مهم در مقایسه با گذشته رخداد بسیار خوبی محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان نیز بر جاذبه های شهر زنجان اضافه نموده و خود عاملی در جذب گردشگران به شهر شده، اظهار دشت: در مجموع حضور گردشگران در شهر زنجان بی سابقه بوده است.

باقری اظهار داشت: با توجه به رونق گردشگری زنجان پیش بینی می گردد که در سالهای آینده با کمبود اقامتگاه روبرو شویم که برای برطرف این مهم باید از اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

منبع: همگردی
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2166

به "تابستان سال جاری بین 70 تا 75 درصد اقامتگاه های استان زنجان پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان سال جاری بین 70 تا 75 درصد اقامتگاه های استان زنجان پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید