عکس ، بادزهای نو سامسونگ لو رفت!

به گزارش اخبار ورزشی، طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی S23 FE است، با این حال، S23 FE تنها دستگاه FE نیست که سامسونگ در حال کار بر روی آن است. گفته می گردد که سامسونگ در حال کار بر روی مجموعه جدیدی از هدفون های ارزان به نام Galaxy Buds FE است.

عکس ، بادزهای نو سامسونگ لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در حال حاضر، یک افشاگر جزئیات کلیدی در خصوص Galaxy Buds FE آینده را به اشتراک گذاشته است. بادزها دارای درایورهای 12 میلی متری هستند که کمی بزرگتر از درایورهای گلکسی بادز 2 هستند و با قیمت 99.99 دلار به فروش می رسند که آنها را در گروه قیمتی میانه قرار می دهد و چنین قیمتی باعث می گردد آنها تقریباً با Pixel Buds A گوگل برابر باشند.

این آسمان خراش قرار است در شهر بن سلمان ساخته گردد!/ عکس

تصاویر محصول تازه سامسونگ لو رفت

علاوه بر قیمت، این افشاگر بعلاوه به گفت که Galaxy Buds FE در رنگ های گرافیتی و سفید در دسترس خواهد بود. در اوایل این هفته، سامسونگ بعلاوه به طور تصادفی دفترچه راهنمای کاربر رسمی هدفون ها را فاش کرد. PDF دفترچه راهنما در حال حاضر در این در وب سایت سامسونگ موجود است، اما تعیین نیست که چه زمانی دقیقا در دسترس خواهد بود.

دفترچه راهنمای کاربر سامسونگ گلکسی بادز FE نشان می دهد که بادز FE طراحی مشابهی با سایر هدفون های سامسونگ دارند و ویژگی هایی مانند پد لمسی و نوک بال های قابل اتصال دارند. این با استراتژی FE سامسونگ برای ارائه بسیاری از ویژگی های محصولات رده بالاتر خود با قیمت کمتر مطابقت دارد. دفترچه راهنما بعلاوه شامل نگاهی به کیس شارژ است که یک کیس شارژ هدفون استاندارد است.

سامسونگ هنوز به طور رسمی گلکسی بادز FE را معرفی ننموده است، بنابراین تعیین نیست که چه زمانی برای خرید در دسترس خواهند بود. با این حال، این واقعیت که دفترچه راهنما به طور کامل درز نموده است نشان می دهد که ممکن است به زودی در دسترس باشند.

منبع: gizmochina

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2165

به "عکس ، بادزهای نو سامسونگ لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بادزهای نو سامسونگ لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید